Skip to main content
Skrevet af: Frederik L. Høj // Instagram

Wood Wood har i år 15-års jubilæum, og det er indtil videre blevet fejret med storstilede samarbejder med Asics, Neighborhood og Champion. Nu følger Nørrebro-mærket trop med et nyt tøj- og sneaker-samarbejde med adidas, der bliver udgivet under Copenhagen Fashion Week i næste uge.

Wood Wood har tidligere fortolket nogle af adidas’ mest populære modeller – blandt andet Ultra Boost fra sidste års Consortium-collab – og denne gang har de valgt én af mærkets mest klassiske silhuetter, nemlig Gazelle. Adidas Originals Gazelle har gjort stort comeback i år, og takket være sit tidløse design, har været én af de mest populære adidas-sko hos både drengene og pigerne. Wood Wood har ændret små, men betydningsfulde detaljer om på skoen og givet den et udtryk, der passer perfekt sammen med det danske mærkes designs. Sneakeren er klædt i en klassisk ruskindoverdel med kontrasterende, hvide snørrebånd, pløs og sål. På overdelen er der tilføjet Three Stripes-branding og hælkappe i sort læder og NØRREBRO er skrevet ned langs de tre striber. Endelig er der på hælene skrevet ”Madness” og ”Mayhem” som en reference til den stemning, der ofte er under fodboldkampe. Generelt har samarbejdet taget udgangspunkt i fodbold-kultur, hvilket også kommer til udtryk i det medfølgende tøj-samarbejde, som du kan læse mere om på vores søster-site, Couturism.

Den nye Wood Wood x adidas Originals Gazelle bliver ekslusivt sat til salg på Rust d. 10. august ved et jubilæums-event i forbindelse med modeugen. Resterende par kan rekvireres på hjemmesiden fra d. 12. august. Hop indtil da forbi vores populære Release Kalender, og bliv opdateret på øvrige sneaker-udgivelser.

POPULÆRE BRANDS

POPULÆRE BRANDS

POPULÆRE BRANDS

POPULÆRE BRANDS

POPULÆRE BRANDS

POPULÆRE BRANDS

POPULÆRE BRANDS

POPULÆRE BRANDS

POPULÆRE BRANDS

POPULÆRE BRANDS

POPULÆRE BRANDS

POPULÆRE BRANDS

POPULÆRE BRANDS

POPULÆRE BRANDS

Nike

Jordan

Salomon

New Balance

adidas

Yeezy