Skrevet af: Frederik L. Høj // Instagram
Adidas udvider endnu en gang familien.
Adidas udvider deres efterhånden omfattende familie af tilknyttede kunstnere, der i dag tæller navne som Kanye West, Beyoncé, Pusha T, Pharrell, Snoop Dogg og Donald Glover. Brandet har nemlig netop offentliggjort Kid Cudi som nyeste medlem af familien og dermed ansigt for adidas.
Rygtet siden december
Samarbejdet har ligget i kortene siden december sidste år, hvor Kid Cudi var en del af adidas’ ”Asterisk Collective” kampagne. Her var Kid Cudi med til at debutere to nye udgaver af adidas’ TRESC Run-model og en medfølgende tøjkollektion.
Men nu er Cudi altså officiel samarbejdspartner, hvilket betyder, at du kan se frem til både sneakers og apparel hen mod slutningen af 2019.
Mystisk logo
Det er endnu uvist, hvilke modeller Kid Cudi præcist arbejder på, men alt tyder på at partnerskabets lidt mystiske logo, grafik bestående af et kvindehoved og en brændende måne, vil være til stede.
Hold dig opdateret
Hold øje med vores hjemmeside, så holder vi dig opdateret efterhånden som flere detaljer om det nye samarbejde mellem Kid Cudi og adidas dukker op.
Tjek desuden vores Release Kalender for de seneste sneaker-nyheder.
Modtag notifikationer ved nye releases, restocks og prisfald
Vores app, All Pairs, er downloadet mere end 11.000 gange, og indholder lige nu over 10.000 par sneakers fra flere af de største forhandlere i Europa. Du kan hente appen til iOS enheder nu.
Undgå at misse de vigtigste releases
På nedenstående medier holder vi dig dagligt opdateret på nyheder, releases og restocks.